Week 10! - Reisverslag uit Sliema, Malta van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu Week 10! - Reisverslag uit Sliema, Malta van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu

Week 10!

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg kevin

31 Augustus 2014 | Malta, Sliema

Een weekje overgeslagen maar alsnog hier het verslag!

Over vorige week heb ik eigenlijk niet zo veel te vertellen, dus dit word een kort verslagje.
Het was wel een drukkere en zwaardere stageweek omdat andere staigares weg zijn en wij de vrije woensdag
hebben moeten inleveren omdat die luie Italianen die er stagelopen geen flikker uitvoeren. Maar niet erg.
het zijn nog 2 weken stage en daarna zijn we klaar, met stage voor het 4e leerjaar!

Zaterdag 23 augustus,
We hadden besloten om op deze dag naar de Blue Grotto af te reizen. Dat zijn grotten ergens in het zuiden van Malta waar het zonlicht vóór 11am een
heel erg blauw water effect geeft in de grotten. Zowel in het water als in de reflectie tegen de grotwanden.
Via een bootje vaar je grot voor grot en krijg je kleinschalig informatie over het bestaan en de namen van de grotten. Tot we bij de Blue Grotto kwamen.
En dan snap je ook wel dat het de Blue Grotte heet! Het water is kraakhelder en super blauw. Net alsof je in een zwembad vaart. Ook de natuurlijke
steenformatie buiten de Blue Grotte is super mooi!
Toen we thuis aankwamen hadden we opgemerkt dat er was schoongemaakt. Meestal een teken dat er nieuwe bewoners komen! Dus even een kijkje wezen nemen in de kamer
om te zien of er kaartjes met namen op bed lagen, en ja! Twee Nederlandse meisjes erbij. Wat dan ook weer stom toevallig is dat er een van de twee meisjes
bij Linda uit de buurt komt en de ander bij mij in de buurt.
Verder hebben we gewoon erna gekookt, filmpje wezen kijken en verder niets meer gedaan.

Zondag 24 augustus,
Vandaag hadden we ook echt nergens zin in. Zeker omdat we nog steeds zo moe waren van een lange stageweek en de BLue Grotto reis van de afgelopen dag.
We hebben besloten om samen met de nieuwe Nederlandse bewoners naar het strand te gaan. Bij terugkomst gegeten en daarna filmpje gekeken.

Ciao!

• 31 Augustus 2014 - 14:46

Trudy:

Hoi Kevin

Mooie fotoos jongen en wat fijn dat je ouders zijn geweest bij je in Malta.
    Nog even en je bent weer thuis,zondag 14 september komen sander en nance bij ons bbqen en ik heb begrepen dat jij er dan ook bent.
    Ben erg benieuwd naar je mooie verhalen en wat je allemaal heb mee gemaakt.
    Nog 2 weekjes en daarna wens ik je een behouden terugreis.
    Nog veel plezier Kev

Groetjes van Hans en natuurlijk van mij