Dag 90! - Reisverslag uit Sliema, Malta van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu Dag 90! - Reisverslag uit Sliema, Malta van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu

Dag 90!

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg kevin

10 September 2014 | Malta, Sliema

Een hele rare dag vandaag!

We hadden al van te voren gepland om op deze dag zonsopgang te bekijken. We hoefde hiervoor niet ver te reizen. De zon komt namelijk elke dag op voor onze ogen. Aan het einde van de straat, aan de kust van Tas-Sliema, waar wij wonen, kunnen wij het schouwspel elke dag bewonderen. Dus een goede redenen om extra vroeg uit bed te gaan om zonsopkomst te bekijken!

No!

Het leek alsof ik de dag ervoor aan de drank had gezeten, want ik was helemaal brak. Een koude douche genomen om mezelf wakker te maken en daarna lekker ontbeten. We zijn rond 05:30 vertrokken naar de kust en hebben plaats genomen op een lang, vlak plateau aan de zee. Het duurde even voordat de zon opkomt, maar dan heb je ook wat. langzaam werd de lucht blauwer, en elke keer als we dachten dat de zon boven de horizon kwam, zaten we fout. Pas toen de wolken opeens rood werden zagen we de zon langzaam omhoog zweven. Aan de horizon, ver achterin hingen wolken. Dus je kon in de zon blijven kijken zonder dat het irriteerde aan je ogen. Als je maar lang en geconcentreerd genoeg bleef kijken, zag je de zon gewoon bewegen. We hebben mooie foto's gemaakt en hebben daarna een rechtstreekse route terug naar bed gepakt.

Nadat we weer wakker werden, hebben we ons opgefrist om af te reizen naar Cospicua/Bormla. We hadden nog wat formulieren die door onze stagebegeleider ondertekent moesten worden.
Onze stagebegeleider is erg aardig. Tijdens het ondertekenen hebben we een boeiend gesprek gehad en gaf hij aan veel goed en positief nieuws over ons te hebben ontvangen. Van de Big Boss op het zwembad heeft hij veel de reactie gekregen: ''They didn't helped me today, they saved me!"
Super goed om te horen!
Als bedankje, en omdat we het graag wilde, hebben we extra t-shirts gekregen van 'Summer on the move', keycords en zelfs twee officiele KSM coach polo shirts! We moesten ze wel snel wegstoppen want anders zou iedereen er naar vragen, haha.
Aan het einde hebben we nog even een foto gemaakt en zijn we weer terug naar het appartement vertrokken.

In de tussentijd hebben we een pitstop gemaakt bij de supermarkt om nog wat laatste dingen te halen. En zoveel is dat niet, want we hebben nu nog maar 2 hele dagen in Malta!

Morgen, donderdag, hebben we bekroond tot '1e luie dag'. Voornamelijk niks doen, aan de zee liggen, eventueel nog souvenirs halen en alvast de koffers inpakken. Eigenlijk zouden we morgen avond deelnemen aan de 'Rooftop BBQ' van AMLanguage. Die gaat helaas niet door van wegen te weinig aanmeldingen. Maar misschien gaat er nog wel een avond Paceville aankomen. Eens moet de laatste keer zijn. We zullen zien;)!

• 11 September 2014 - 09:59

Sander:

Ja jonge nog een paar dagen en dan ben je weer lekker thuis heerlijk gevoel is dat haha nou geniet er nog van die paar dagen gr pa ❤️❤️