Week 11! - Reisverslag uit Sliema, Malta van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu Week 11! - Reisverslag uit Sliema, Malta van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu

Week 11!

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg kevin

31 Augustus 2014 | Malta, Sliema

Schrijven met een kater...
Nee grapje, ik heb nooit katers. Ben alleen moe. Waarom? Even doorlezen tot en met zaterdag.

Maandag 25 augustus,
Vandaag was eigenlijk best een simpele stagedag. Niets bijzonders of ongewoon. Voor het zwemgedeelte hebben we de opdracht gekregen om voor 2 en 5 september, volgende week, spellen te verzinnen, uit te werken en te coördineren op de dag zelf. Dit om 'Summer on de move' af te sluiten voor de jongeren die 8 weken bij deze organisatie heeft gezwommen.

Dinsdag 26 augustus
Niks bijzonders gebeurt op deze dag. Gewoon een stagedag en thuis eten, uitrusten en weer naar bed.

Woensdag 27 augustus,
Na super lang op woensdag vrij te zijn geweest moeten we vandaag weer komen. En dat merk je echt. De week is gelijk zwaarder en vermoeiender en je hebt geen weekbreker meer.
In het zwembad en fitness was het ook helemaal niet druk. Dus hard werken was het niet. Verder wel een rustige dag gehad.

Donderdag 28 augustus
Vandaag de opdrachten ingeleverd op stage en de big boss was gelukkig tevreden. De spellen zijn rondgestuurd en is nu officieel vastgezet op deze datums. Waar we wel even van schrokken was dat de big boss ons vertelde dat die datums waarop de spellen worden georganiseerd heel erg belangrijk word omdat er hele belangrijke mensen komen kijken. Zo komt de minister van Malta, een politieke vrouw van iets de nog grotere bigg boss en een camera ploeg! oke dan, dat word wat. En wij moeten het gaan coördineren. Ben heel erg benieuwd!
Ook heeft de big boss ons uitgenodigd om samen met andere collega's van het zwembad volgende week dinsdag middag samen te gaan lunchen. Volgens mij mogen de bigg boss en collega's ons wel haha.

Vrijdag 29 augustus
Laatste stagedag voor deze week, en die was ook weer vermoeiend. Verder niet iets bijzonders gebeurt. Thuis gewoon gekookt en filmpje gekeken.

zaterdag 30 augustus
De dag van de BoatParty! Zo vaak feesten wij hier niet, dus als we het doen, gaan we het goed doen. En ik heb het heel goed gedaan.... niet dus. De boot party begon gewoon heel rustig, en lekker wat drinken, met mensen praten, foto's maken. Het uitzicht was heel mooi en er was goede muziek. We deden gewoon om de beurt drankjes halen omdat dat het makkelijkst was. Dus weer wat drinken en het begon al wat te draaien en ik werd al wat losser en..

Tja, verder weet ik ook niks meer. Jammer genoeg iets te veel gedronken in combinatie met de warmte en een bewegende boot dus dat ging niet goed. Gelukkig heb ik me niet misdragen volgens mensen dus dat zit wel goed haha.

zondag, 31 augustus
Niks geen plannen vandaag gehad. Uitrusten, boodschappen gedaan en verder uitrusten. Ons zelf ook voorbereiden op de laatste en drukste stageweek in Malta!

Ciao!

• 31 Augustus 2014 - 15:06

Trudy:

wat nu....2 reisverslagen achter elkaar?????

• 31 Augustus 2014 - 23:45

Nancy:

De boattrip was dus zeer geslaagd.
    Whahaha......... Wat maakt het uit jongen.
    Ff een keer uit de band springen moet kunnen toch.
    Lekker genieten, Het leven is al zo serieus.
    Maar ..............nog 13 daagjes , i'm soooooo happy.

Love you ...... Xxxxx mam