Dag 92! - Reisverslag uit Sliema, Malta van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu Dag 92! - Reisverslag uit Sliema, Malta van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu

Dag 92!

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg kevin

13 September 2014 | Malta, Sliema

ONZE LAATSTE DAG!

We hebben vandaag eerst uitgeslapen, natuurlijk! Ik was echt helemaal brak van de vorige dag. Ik had geen hoofdpijn en ik was niet misselijk, maar gewoon een moe.
Op deze laatste dag hebben we naar school gemoeten om de laatste rekening te betalen, onze borg terug te ontvangen en om afscheid te nemen. Na het ontbijten hebben we dit dus gedaan.

Bij thuiskomst hebben we weer de handdoeken gepakt en zijn we richting zee vertrokken. Laatste keer liggen aan ons eigen stukje zee, aan het einde van de straat! Hier hebben we maar een paar uurtjes gelegen. Bij thuiskomst hebben we ons eigen opgefrist en zijn we naar een restaurant gegaan om ons laatste avondmaal te vieren. Een mooi restaurant aan een soort klif, met uitzicht over de zee en Paceville.

Bij thuiskomst zijn we begonnen met pakken. En wat een drama. Heel de kamer lag helemaal overhoop. Overal lag zooi. Maar dat hoort erbij. Nu is het eenmaal ingepakt en hoeven we verder niks meer te doen.

Om 4:30 am worden we opgehaald door een taxi en weggebracht naar het vliegveld. Om 7:00 am vliegen we de lucht in. Morgen om 10:10 am land ik in Nederland en om 12:00 pm zit ik lekker thuis op de bank!