tweede dag! - Reisverslag uit Sliema, Malta van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu tweede dag! - Reisverslag uit Sliema, Malta van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu

tweede dag!

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg kevin

14 Juni 2014 | Malta, Sliema

Zoals we gister afgesproken hadden zouden we vandaag vroeg uit bed gaan en zoeken naar een supermarkt om de boodschappen te doen. Nou, gevonden.. blijkt het een supermarkt te zijn voor mensen met te veel geld. Een klein pakje noodles, €3,00. snijwaren voor op het brood, bijna €3,00. Het brood zelf, over de €2,00. We waren snel weg daar.
Eenmaal terug in mijn appartement zijn we een zoektocht gestart naar de Lidle. Bleek hier in een stadje ernaast te zitten, dus moesten we met de bus. Twee keer op en neer terug naar het appartement omdat we de bushalte niet konden vonden...maar dan toch hebben we het gevonden en reden we met de bus van Sliema naar San Gwann met een dagkaart van €1,50. Dat is dan weer goedkoop. Ook bij de Lidle daar in San Gwann waren de prijzen gewoon zoals ze moeten zijn. Noodles voor maar €0,29 cent!!!! Ook even gelijk avond eten gehaald voor deze avond en morgen.
De Lidle was alleen gigantisch druk.

Eenmaal terug alle eten in de koelkast gedropt, onze buik vullen met die goedkope noodles en eindelijk richting het strand! Naja, strand.. het zijn alleen maar rotsen steen(heb ik wel liever als zand). Paar uurtjes daar geweest en lekker gezwommen in dat lekkere helder blauwe water. Tijdens zwemmen kan je gewoon de vissen onder je langs zien zwemmen!

Klaar met zwemmen en zonnen, gingen we richting mijn appartement om het avond eten te koken. Op het menu stond : Vlindertjes pasta met een of andere lekkere saus, gehakt vlees en groente die eigenlijk door de soep moest. Maar.. het was wel heel erg lekker. Morgen eten we het zelfde alleen dan kreukelpasta.

Na het eten zijn we terug op pad geweest om te gaan zoeken naar de fitness en het appartement waar we aanstaande vrijdag naar toe verhuizen. Fitness was klein, maar compact. Dus dat zit wel goed. Appartement is nog dichter bij de pier en dichter bij de zwemplek, nog beter. Maar verder weg van de Lidle en stage. Dus dat wordt weer even zoeken. Ook de terug weg van de fitness naar ons appartement was weer gezellig. Heb ergens bij de geschiedenis van Malta gelezen dat ze de straten zo gebouwd hebben, dat de aanvallers tijdens de oorlog verdwaald raakte. Nou, die wegen hebben ze verdomme goed gebouwd.

Maar naar uren lopen zijn we weer terug. Nu weer alleen in mijn appartement, me buitenlandse roomies zijn (alweer) pleite dus zo lekker rustig douchen en dan pitten.
Morgen weer een goeie planning staan !!

• 14 Juni 2014 - 23:08

Jamy-lee:

Wat leuk om te lezen lieverd. Het idee dat je daar bent is wel even wennen ik mis je doe voorzichtig en gemoeten he!!! Dikke kus

• 15 Juni 2014 - 06:43

Nancy:

Haha jullie zijn wel prijs bewust!!!!
    Heel goed

• 15 Juni 2014 - 10:49

Iskander:

Leuk verslag kevin, goed om te horen dat je het naar je zin hebt daar! Veel plezier vandaag en tot snel!

• 15 Juni 2014 - 17:11

Sander Buurmans:

Nou het is leuk om te lezen dat alles goed met jullie gaat dus wij hoeven ons nergens druk om te maken gelukkig kus pa