Eerste dag! - Reisverslag uit Sliema, Malta van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu Eerste dag! - Reisverslag uit Sliema, Malta van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu

Eerste dag!

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg kevin

13 Juni 2014 | Malta, Sliema

Bij aankomst is eigenlijk alles wel soepel verlopen. Onze koffers kwamen kei snel, alles was duidelijk aangegeven en we werden netjes opgehaald.
Na een auto reisje werden Linda en ik appart bij onze appartement afgezet, want de eerste week verblijven we appart. Daarna verhuizen we naar het zelfde appartement.

Bij aankomst in mijn appartement was er alleen geen student te bekennen, gezellig. Dus hebben Linda en ik afgesproken bij de school en van uit daar de boel maar verkend. We zitten dicht bij een mooie haven : "The Strand", rare vertaalde naam.
Maar goed, we hadden honger, en wat zagen we... kentucky Fried Chicken. Dus even bikken en weer verder. Ondertussen boodschappen gedaan en een tent gevonden om Nederland-Spanje vanavond te kijken.

Maar eerst nog natuurlijk eten ;)

• 13 Juni 2014 - 19:41

Trudy:

fijn dat je goed bent aangekomen...veel plezier met de voetbalwedstrijd

• 13 Juni 2014 - 22:19

Nancy: