Tiende dag! - Reisverslag uit Sliema, Malta van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu Tiende dag! - Reisverslag uit Sliema, Malta van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu

Tiende dag!

Door: kevin

Blijf op de hoogte en volg kevin

22 Juni 2014 | Malta, Sliema

Weekend is voorbij!!

Het eerste weekend na hard werken is voorbij. Echt wel iets om naar uit te kijken elke week. Want het was zeker een tof weekendje.

Vandaag, na eerst lekker rustig uitslapen (08:30..??!!) en ontbijten waren we vertrokken naar Paradise Bay! Ja ja, plannen waren gewijzigd. We zouden eigenlijk naar St. Pieters Pool gaan, maar we hadden geen zin om vandaag 2 uur te reizen, dus dan maar n uurtje korter. Maar het was zeker geen verkeerde keuzen.

Na een goede 75 minuten reizen met de bus en een klein stukje lopen kwamen we aan bij Paradise bay. En de naam zegt het al, het was een paradijs. Een mooi, wel druk, zandstrandje, mooie rotsen, en omgeven door een klif. Het water was kraakhelder en blauw en je kon zo de bodem zien.
Ook tijdens het zwemmen is het uitzicht adembenemend. Met de duikbril kijk je zo op de bodem van de zee alsof je in een zwembad ligt. Grote rotsen bekleed met onderwater planten en koraal waar vissen aan eten en rondom zwemmen. En je ziet echt van alle soorten vissen. Kleine, grote, grijze, blauwe, platte, dikken soorten. Echt van alles. Ze zwemmen langs je, aan het oppervlak, op de bodem, het is echt bezaaid met vissen. Zelfs die mooie kwallen die je op T.V. ziet. Niet die neppe kwallen uit Nederland. Maar echt met lange tentakels en in allerlei kleuren. Alleen de steken kunnen erg zeer doen dus ik ging er als een gek weer vandoor.

Na het zwemmen en zonnen weer terug met de bus naar Sliema. Weer 75 minuten met de bus. Eenmaal thuis was het opfrissen, en eten. Ditmaal Pizza in de oven gedaan. Geen gedoe, gewoon lekker makkelijk. Daarna film gekeken, en nog wat laatste dingen afronden.

Morgen begint de week weer en dus ook de stage. Heb er weer zin in!

• 23 Juni 2014 - 05:07

Nancy:

Ziet er echt prachtig uit.
    Maar nix voor mij met al die vissen en kwallen :-))
    Xxxx

• 23 Juni 2014 - 11:13

Sander:

Zo ik kan lezen heb je het reuze naar je zin daar in malta ik zou bijna jaloers op je worden haha maar geniet van alle momenten die je nog mee ga maken want voordat je het weet ben je weer terug thuis ( ben blij toe ) hahaha nou gr je pa en we spreken elkaar zo snel mogelijk