Zesde dag! - Reisverslag uit Sliema, Malta van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu Zesde dag! - Reisverslag uit Sliema, Malta van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu

Zesde dag!

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg kevin

18 Juni 2014 | Malta, Sliema

De dag begon weer zonnig goed. Veel hoef ik eigenlijk niet meer te vertellen over stage dan dat het leuk was en goed te doen. Kinderen zijn aardig tijdens de zwemlessen en in de fitness is het precies het zelfde. Ook de mensen die er werken zijn aardig en daar hebben we vandaag flink mee gelachen. We hebben ze wat Nederlandse woordjes geleerd zoals stroopwafels, bitterballen, goed gedaan en onze namen. Ook wij hebben wat woordjes geleerd.. uit spreken, oké. Maar of ik ze ga opschrijven, nee dat gaat 'm niet worden haha.

Na stage zijn we zelf even de fitness ingedoken en ben ik na afloop weer even wat baantjes gaan zwemmen in het nationale zwembad.

Toen we hier allemaal mee klaar waren, was het al eind middag en moesten we nog even naar de supermarkt om gehakt te halen bij de pasta. We willen wel lekker eten natuurlijk. Dus weer een wereldreis verder (allemaal veel lopen joh) waren we bij het appartement van Linda waar we deze keer zouden eten. Dus wij als een gek koken, anders zouden we de wedstrijd van Nederland missen.
Na het eten richting mijn appartement, snel omkleden.. en we konden gaan!

Een spannende wedstrijd van Australië - Nederland gezien!! En (na wat fel gespeel en die flapdrol van een scheidsrechter) nog gewonnen ook!

Dus, wat toen? Verder Sliema verkennnen!

We zijn verder gelopen, waar we nog niet geweest waren en kwamen wat uitzonderlijke plekken tegen. Mooie uitzichten, wat te duren restaurants, super lekker Italiaan ijs (sorry mam) en een super mooi groot winkel centrum ( die dicht was, maar daar gaan we zaterdag heen) met waarschijnlijk te duren winkels zoals Nike, Tommy Hllfinger en Guess (alweer sorry mam). Natuurlijk ook mooie foto's gemaakt.

Morgen stage dag nummer 3 en dat wordt ongetwijfeld weer een leuke dag. Kan alleen niet wachten tot vrijdag met het over verhuizen.

Ook ga ik na 7 dagen de reisverslagen inkorten en om de 3 of 4 dagen iets schrijven want ik moet elk verhaal uitrekken anders heb ik 3 zinnen en dan ben ik klaar hahaha.

Schrijf morgen weer!

  • 18 Juni 2014 - 23:38

    Nancy:

    Hey kev,

    Goed om te horen dat je weer een fijne dag gehad heb.
    Jullie hebben het maar goed daar, beetje sporten, zwemmen en shoppen.
    Ik ben jaloerssssss.........
    Nee hoor geniet er maar lekker van.

    Maar ik hoor het weer wel.
    Ik kan dus lekker shoppen als we naar malta komen.
    Haha zal je vader leuk vinden :)
    Doe jij maar ff leuke winkeltjes zoeken voor mij.
    Hoor je morgen weer. Xxxx



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kevin

Actief sinds 18 April 2014
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 7794

Voorgaande reizen:

13 Juni 2014 - 13 September 2014

Malta !

Landen bezocht: