Vierde dag! - Reisverslag uit Sliema, Malta van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu Vierde dag! - Reisverslag uit Sliema, Malta van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu

Vierde dag!

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg kevin

16 Juni 2014 | Malta, Sliema

Wat een vermoeiende dag vandaag! Het eerst wat we hebben gedaan vandaag is het zoeken naar onze stage plek. Deze ligt helemaal in Bormla, een uur van ons vandaan. Eenmaal daar kwamen we onze stagebegeleider Robert tegen. Een aardige nette man die ons precies wist uit te leggen hoe alles zou gaan verlopen.
We kwamen te weten dat we niet steeds naar Bormla hoefde, maar naar een sportcomplex in een dorpje naast Sliema, onze woonplaats. We kunnen hier dus te voet naar toe!
Eenmaal aangekomen daar (weer een uur later) keken we onze ogen uit. Een super groot en mooi zwembad en een fitness onderin. Tijdens een gesprek hebben we afgesloten dat we afwisselend zwemlessen en fitness lessen gaan geven. Vooral aan kleine kinderen vergelijkbaar aan de zwemlessen ABC in Nederland.
Morgen begint onze officiële eerst werk dag. Spannend!

Dus.. We waren vroeg klaar.. En toen?

Richting Valetta om een buskaart te regelen. Weer helemaal lopen naar de bushalte. Nergens op de weg paaltjes te bekennen, loopt mevrouw Linda tegen de enige paal die daar staat, juist.

In Valetta weer meer als een uur moeten wachten op de buskaart want de scanner deed het niet. Toen maar rondje Valetta gedaan en wat gekeken. Indrukwekkende stad.
Toen we terug kwamen hebben ze na wat gekloot eindelijk dat ding aan de praat gekregen en hadden we onze buskaarten.

Op dit moment gaan we maar beginnen met koken, aardappelpartjes uit de oven. En vanavond vroeg naar bed na wat boodschappen te hebben gedaan.

• 16 Juni 2014 - 17:12

Trudy:

Vandaag niet zo"n relaxt dagje dus,veel gelopen,wel goed voor de conditie,maar die heb je al hahahahahah.
    kijk wel uit voor blaren als je zoveel moet lopen.
    wel fijn dat het sportcomplex zo dichtbij is.
    Succes morgen met je eerste werkdag

• 16 Juni 2014 - 18:00

Corine Buurstee:

leuk om je verhaal te lezen en succes morgen op je eerste werkdag :)

• 16 Juni 2014 - 18:09

Tinus:

Leuk om zo een beetje op de hoogte te blijven van jullie avonturen!! Veel plezier morgen op jullie eerste werkdag x

• 16 Juni 2014 - 18:26

Nancy:

Haha die linda, had ze dr bril niet op :)

• 17 Juni 2014 - 12:27

Guus:

Ik lees dat het begin goed is. Mooi zo. Hadden wij het op school niet gehad hoe je over moest steken bij links verkeer? ucces verder.