Dag 91! - Reisverslag uit Sliema, Malta van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu Dag 91! - Reisverslag uit Sliema, Malta van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu

Dag 91!

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg kevin

13 September 2014 | Malta, Sliema

Een simpele dag.

Het was vandaag lui-dag 1. Een dag waar we niet veel hadden gepland. Wat we wel hadden gepland was, dat we gingen uitslapen. En dat hebben we gedaan!
Na het uitslapen hebben we rustig ontbeten. En alles een beetje gedaan op de Italiaanse mentaliteit. Rustig en lui dus.

Na het ontbijten hebben we de onze handdoeken gepakt en zijn we richting de zee vertrokken. Weer een hele wereldreis naar het einde van de straat, maar liefst 2 minuten lopen, en we lagen aan zee.
Het voelde wel als een wereldreis, ik had nergens zin in.

Aan zee hebben we een paar uurtjes gelegen en toen zijn we weer terug gegaan. In het appartement hadden we besloten om Malta af te sluiten met een goed feestje in Paceville! We hadden ons klaar gemaakt en reden er met de bus naar toe.
Bij het begin was het even saai en inkomen, maar het werd al snel een van de beste avonden in Malta! De mensen waren top, de muziek was super en het drinken smaakte goed, haha.

Rond 4am waren we weer terug in het appartement. Meteen gaan slapen natuurlijk, we waren helemaal lam.

Morgen onze laatste dag alweer! En ook morgen zijn we weinig van plan.

• 13 September 2014 - 06:17

Nancy: