Week 12! dag 85! - Reisverslag uit Sliema, Malta van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu Week 12! dag 85! - Reisverslag uit Sliema, Malta van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu

Week 12! dag 85!

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg kevin

05 September 2014 | Malta, Sliema

KLAAR MET STAGE!

De laatste stage dag zit er op. We zijn begonnen met de voorbereidingen voor de afsluiting van Summer on the Move. Spullen klaar gezet voor de
activiteiten en we konden beginnen. Tijdens de activiteiten zijn we iedereen rond geweest om een foto te maken en een praatje te maken.
Goed eidigde het niet. Beide, Linda en ik, belande in het water door onze grote vriend Alex. En niet een keer, maar we werden 3 keer achter elkaar
in het water gepleurd. Wanneer we er net uit klommen, vlogen we er weer terug in. Daarna afscheid genomen in de fitness en een praatje gemaakt, daarna
was het vertrek tijd.

Ook nu een verslag in plaats van Zondag omdat ik vanaf morgen terug ga naar een dagelijks verslag, net zoals in het begin. We beginnen vanaf morgen
met elke dag een activiteit dus we hebben steeds veel te vertellen. Denk ik.

Maandag, 1 september
De dag waarop we weer moesten werken. Nooit leuk natuurlijk, maar het was onze laatste week! Dus we moesten nog even alles uit ons zelf halen. Na stage hebben we niet veel meer gedaan. Thuis gegeten en alvast dingen voorbereid voor de volgende dag.

Dinsdag, 2 september
De eerste activiteiten dag. We moesten extra vroeg beginnen om de zaken voor te bereiden. Alle materiaal klaar gezet, velden ingedeeld en alles kon beginnen.
Na stage ben ik even snel naar de kapper gegaan, thuis wezen eten en de dag was weer voorbij.

Woensdag, 3 september
Vandaag, na stage, waren we uitgenodigd om te gaan lunchen met de grote baas en 2 collega's. We wisten niet of het normaal de bedoeling was maar we voelde ons wel goed dat we zo werden uitgenodigd.
We gingen met zen alle naar het restaurant 'Mamma Mia'. Volgens hun een goed restaurant.
Toen we er zaten was het een beetje ongemakkelijk. Hun bestelde bier/wijn en zaten gezellig te praten, en wij zaten daar met Sinas. Ze zaten ook gezellig Maltees te praten met elkaar en wat Engels er tussen door om het ons uit te leggen.
Het eten was wel echt super goed. Als lunch wilde ik iets lichts eten dus ik dacht wel voldoende te hebben aan een salade met kip en andere zooi. Die salade was te groot, zelfs als avond eten. Het was echt veel.
Na de lunch moesten we weer een paar uurtjes werken. Daarna naar huis, WEER eten en relaxen.

Donderdag, 4 september
Vandaag een lekkere simpele dag. Gewoon stage, sporten, thuis eten maken en eten en dan niks doen en relaxen.

Vrijdag, 5 september
LAATSTE STAGEDAG!
Ik heb al veel verteld over dag maar kan er niet genoeg over vertellen. afscheid genomen, cadeau's gekregen en gegeven en foto's gemaakt.
Ook afscheid genomen van de grote baas, een kaart meegegeven en we waren vertrokken.
Het voelde goed om eigenlijk klaar te zijn maar het voelde ook kut om weg te gaan. Chillen mensen die je waarschijnlijk nooit meer ziet.

Nu is het meer relaxen en ons zelf voorbereiden op de activiteiten die we de komende dagen gaan doen. En dat word geen relaxen! Ons schema alvast op een rijtje :

Zaterdag : Bezoek brengen aan het eiland Gozo.

Zondag : Popeye Village en in de avond Paceville!

Maandag : Valetta en de bootrace bekijken in de Grand Harbor.

Dinsdag : Bezoek brengen aan de stad Mdina en zonsondergang bekijken op Dingli bay!

Woensdag: Zonsopkomst bekijken en een bezoek brengen aan Cottonera om de nog grotere baas zaken te laten ondertekenen.

Donderdag: Bezoek brengen aan The Point centrum.

Vrijdag : SPULLEN PAKKEN EN RELAXEN! Omdat we in de nacht vertrekken!.

Dus morgen weer een verslag!

Adios

• 05 September 2014 - 20:36

Jaleesa:

Ik kan niet wachten tot volgende week.
    Eindelijk ben je dan weer thuis,
    Kunnen we samen weer gek doen, discussies voeren haha :p
    Nu is het echt aftellen! Tot volgende week.

Dikke kus je zus! (L)

• 05 September 2014 - 21:16

Nancy:

Kom maar gauw naar huis , wij zijn dr klaar voor :-)))

• 05 September 2014 - 21:29

Pa:

Nou jonge ik kan nie wachten tot het volgende week is maar ik moet nog even geduld hebben nou maak er nog een fantastische week van en over een week kan je ons weer blij maken haha gr pa en tot snel love you ❤️❤️❤️❤️❤️