Week 6! - Reisverslag uit Sliema, Malta van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu Week 6! - Reisverslag uit Sliema, Malta van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu

Week 6!

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg kevin

27 Juli 2014 | Malta, Sliema

Een week waar we op zaten te wachten!

Van maandag tot vrijdag is het gewoon weer normaal stage. Zoals we gewend zijn. 's morgens beginnen tot begin avond. Hele lange dagen dus. Wel hebben we met onze stage afgesproken dat we op de woensdagen voortaan vrij zijn omdat we anders té veel uren maken.
We hebben een urenaantal gekregen en daar willen we ons aan houden. We vinden het niet erg om er uren overheen te gaan, maar anders gaan we er ongeveer tussen de 50 en 70 uur overheen.

Ook gebeuren er niet zo veel spannende dingen meer omdat we er al langer zitten en omdat stage gewoon elke keer het zelfde is.

Wel heb ik op stage nu mijn eigen groep gekregen. Er waren te weinig coaches dus ik ben weer gepromoveerd haha. Als ik het goed heb ziet mijn stageladder er nu zo uit:

-1-Materialen halen en opruimen
-2-Meekijken en meehelpen met lessen en trainingen
-3-Invalcoach wanneer er een coach afwezig is
-4-Coach!

Veel meer gaat het niet worden haha.

En we zitten op de helft! Nog een helftje te gaan en dan mogen we weer terug naar Nederland. Tijd gaat snel.

Donderdag 24 juli,
Een gewoonlijke stagedag. Maar wel hebben we besloten om deze avond naar de BBQ van AM Language te gaan! Het eten was wel lekker. Niet heel veel keuzen, maar wat er was, was goed! Zo heb ik een hamburger op, een grote hamburger! Een drumstick, en 2 frankfurt worsten. Ook aardappelsalade en wat groente. Ik wilde meer eten maar die hamburger was overdreven groot dus dat ging niet meer. Ook was er de hele avond onbeperkt drinken en hebben we gezellig gepraat met de studenten. Wat ik opvallend vond, was dat we met twee studenten praatte die werkte voor AM Language en allebei van plan zijn te gaan verhuizen naar Nederland. Beide hebben ze ook al een Nederlandse vriend/vriendin. Het meisje dat werkt bij AMLanguage gaat naar Apeldoorn, en de jongen naar Breda. We hebben het meisje ook zo ver gekregen om ons maandag (morgen) AMLanguage shirten te geven als souviners (yeah). Dan hebben we voor in Nederland een T-shirt van 'Summer on the move' én AMLanguage.

Zaterdag 26 juli,

AFROJACK TIME!
Overdag hebben we eigenlijk niet zo veel gedaan. Vooral krachten gespaard voor het feest van Afrojack. Deze zou duren van 22:30 tot 04:00. Lekker nachtbraken dus.
Eenmaal aangekomen bij het MFCC open air, moesten we een stukje lopen naar het podium. Het was kleiner dan we hadden verwacht, maar het heeft alsnog wel groot uitgepakt. Er waren kei veel mensen, en toen we er waren was het voorprogramma al begonnen.
Na wat drinken te hebben gehaald zijn we naar het podium gelopen. Daar waren al veel mensen helemaal van de kaart. Dronken mensen, mensen met een xtc pilletje op want ik weet niet WAT ze aan het doen waren... maar ze waren aan het dansen in de verkeerde richting. Het podium stond de andere kant op. Of mensen die danste alsof ze in de fik stonden. Maar goed, wij liepen naar voor, zo dicht mogelijk bij het podium, en we stonden echt dicht bij.
Toen kwam de opening van Afrojack. Een super vette opening, en het feest kon beginnen. En we stonden echt dichtbij. Misschien 10 meter van Afrojack vandaan. Hij draaide super muziek en de effecten waren indrukwekkend. Rook en confetti geweren en laserlichten door heel het MFCC!
Na een indrukwekkend einde zijn we terug naar de bus gelopen en reden we richting huis. Thuis even nagenieten van alle foto's en video's en toen slapen.

Zondag 27 juli,
Uitslapen, niks doen, uitrusten en lammen. Ben vandaag niet eens buiten geweest haha. Administratie bijgewerkt, wat research gedaan naar hotels en appartementen voor ma en pa en stage uren bijwerken. Zo'n dag mogen we ook wel eens hebben. We gaan nooit uit. Dus als we gaan, doen we het gelijk goed ook.
Wel hebben we vandaag schoongemaakt. We hadden vandaag het hele appartement voor ons zelf. Dus konden we precies selecteren wat van ons was en wat weg kon in de kasten, koelkast en ijskast.
Oke, Linda heeft schoongemaakt. Ik heb opgeveegd wat Linda weer op de grond gooide. Teamwork!

Ook heb ik bij de Tower Supermarket, een grote boodschappenwinkel waar ze echt alles hebben, Nederlandse kroketten gevonden. Dus jullie snappen zelf ook wel wat ik binnenkort ga doen!

Tot de volgende zondag.

• 27 Juli 2014 - 23:48

Betsie:

Wel leuk Kevin dat jullie pa en ma naar jou toe komen kunnen ze ook kijken hoe het er allemaal uitziet en aan toe gaat