Vijfde dag! - Reisverslag uit Sliema, Malta van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu Vijfde dag! - Reisverslag uit Sliema, Malta van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu

Vijfde dag!

Door: Kevin

Blijf op de hoogte en volg kevin

17 Juni 2014 | Malta, Sliema

Vandaag eerste stage dag gehad! Zwemlessen gegeven en als instructeur rondgelopen in de fitness.
Dat het een lange dag was is niets van te merken! Allemaal erg leuk!

Alle kinderen worden tweetalig opgevoed en kunnen zowel Maltees als Engels. Dat maakt het vooral ons makkelijk om met hen te communiceren. Het zijn ook aardige netopgevoede kinderen dus je kan er prettig aan les geven.
Wel ging er vandaag iets mis waardoor we ineens een groep voor ons alleen kregen. Maar dit ging eigenlijk helemaal vlekkenloos en hebben hem prima lesgegeven.

Na afloop van de stage hebben we nog even zelf gezwommen en wat baantjes getrokken. Ook hebben zijn we de zelfde avond wezen fitnessen. Deze routine willen we erin houden haha!

Ook nog even lekker eten klaargemaakt, boodschappen gedaan en onze dag was weer vol gepland.
Morgen weer een dag!

• 17 Juni 2014 - 23:19

Wendy:

Nou super kev, leuk dat je het naar je zin hebt, enne een mooie duik hoor

• 17 Juni 2014 - 23:29

Nancy:

Hey lieverd fijn dat je stageplek goed bevalt.
    Is natuurlijk ook wel heel leuk om zwemles te geven.
    En tja fitnessinstructeur das niks nieuws voor je.
    Dat doe je nu al een heel tijdje.
    En zo aan de reacties te lezen van "je dames " :)
    Zijn ze zeer tevreden over je.
    Dus dan zal het in "het verre Malta" ook nie anders zijn.
    Fijne avond nog en ik hoor je morgen weer.
    Xxxxx mam

Ps.... Nog 86 dagen :)

• 17 Juni 2014 - 23:49

Anneloes:

Leuk dat je eerste dag goed gegaan is. Weer een hele ervaring daar. Maar dat komt zeker goed. Als je net als bij ons, gewoon jezelf blijft en de mensen daar net zo inspireert als hier, moet dat zeker goedkomen!!! Succes!!!

• 18 Juni 2014 - 05:53

Sander:

Nooi ben blij te lezen dat het je goed bevalt maar had eigelijk ook niet anders verwacht haha nou gr pa

• 18 Juni 2014 - 07:11

Mary:

Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Je bent echt goed bezig, en ik wens je vandaag ook weer veel succes.
    dikke kus van ons allemaal. xxx

• 18 Juni 2014 - 12:11

Jaleesa:

Heey kef!

Gelukkig vind je je stage leuk!! Het ziet er ook heel mooi uit!
    Ben super trots op jou, hoe goed je het allemaal doet!
    Ik mis je wel hoor, kan niet wachten om je weer op te halen van schiphol haha..

Ik hoor je strakjes weer!

Dikke kus je zus! Loveyou..