Blog bijhouden! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu Blog bijhouden! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van kevin Buurmans - WaarBenJij.nu

Blog bijhouden!

Door: kevin

Blijf op de hoogte en volg kevin

11 Juni 2014 | Nederland, Roosendaal

Voor de mensen die nieuwsgierig zijn in wat ik ga uitspoken op Malta, via facebook is mijn blog bij te houden!
Niet alles via deze blog komt automatisch op facebook te staan dus mocht je meer willen zien:

- Ga richting me profiel
- Zoek links onder naar kopje : 'Blijf op de hoogte'
- Klik op : "Met je aan voor de mailinglijst"
- En vul je email adres is

Dan krijg je waarschijnlijk bij elke nieuwe update een mailtje binnen.
Alle email adressen verwijder ik na mijn stage meteen weer. Dus geen spammails erna.
Nog 2 dagen voor vertrek!

  • 11 Juni 2014 - 17:16

    Trudy:

    Hoop dat ik me goed heb aangemeld om op de hoogte te blijven
    van je blog Kevin....snap er natuurlijk weer geen zak van

  • 11 Juni 2014 - 17:19

    Elayne:

    Veel plezier op malta kevin!
    Maak er een leuke leerzame stage van!
    We zullen je missen bij spinning ;)

  • 11 Juni 2014 - 17:22

    Tamara:

    tuurlijk gaan wij je blog bijhouden maar morgen eerst afscheid nemen hee

    love you en uitkijken schatje xxxx

  • 11 Juni 2014 - 17:25

    Cynthia:

    Ik ga je sowieso volgen! Succes lieve kevin. Tot snel weer. En succes met je hoe overleef ik zonder cynthia pakket hihi!

    Dikke kus

  • 11 Juni 2014 - 18:00

    Jamy-lee:

    Haay kev,

    Veel plezier in malta geniet ervan maar wees wel voorzichtig ik ga je blog zeker in de gaten houden haha

    Succes lieverd, en Cynthia ik denk dat Kevin het wel overleefd haha

    Kusjes lieverd tot snel xx je nicht

  • 11 Juni 2014 - 19:43

    Corine Buurtsee - V.d Broek:

    Heel veel succes ,en geniet er van !!!
    groetjes je collega

  • 11 Juni 2014 - 19:54

    Nika:

    Heel veel plezier kanjer!

  • 12 Juni 2014 - 22:48

    Carla:

    Hallo Kevin ook ik ga je natuurlijk volgen.
    En vooral lekker genieten.

  • 13 Juni 2014 - 00:51

    Kevin:

    Kefke wat zal ik je ontzettend gaan missen,
    Maar ga maar lekker genieten daar in Malta,
    En zorg dat het een tijd word die je nooit meer zal vergeten.
    Maar dat zal vast wel goed komen! ❤️

    Morgen ga ik pas echt afscheid van je nemen op Schiphol..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kevin

Actief sinds 18 April 2014
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 7782

Voorgaande reizen:

13 Juni 2014 - 13 September 2014

Malta !

Landen bezocht: